26 listopada, 2020

Dsoi.pl

Biznes informacje

TOP 3 sprzedające się marki kawy

2 min read

Ludzie pytani o idealny poranek często wymieniają jako jeden z jego elementów filiżankę dobrej kawy. Wielu z nas nie wyobraża sobie wręcz dnia bez wypicia chociaż jednej kawy. Dzięki rozwojowi gospodarczemu możemy bez trudu cieszyć się smakiem ziaren, które wyrosły w różnych częściach świata. Rodzaje kawy różnią się między sobą aromatem, intensywnością i głębią smaku. Które firmy są najczęściej wybierane przez kawoszy?

Włoska tradycja

Jedną z popularniejszych marek kawy jest Lavazza. Firmę tą założył w 1985 r. Włoch Luigi Lavazza, który z pasją tworzył unikatowe mieszanki kaw. Lavazza kontynuuje tę tradycję udostępniając klientom niepowtarzalne połączenia różnych odmian Arabicy i Robusty. Ziarna sprowadzają z krajów Ameryki Południowej i Środkowo-Wschodniej Azji, dbając o ich najwyższą jakość. Klienci mogą wybierać między kawami w ziarnach, mielonymi i rozpuszczalnymi. Według portalu tech-rank.pl kawa Lavazza Crema e Aroma zajmuje 1 miejsce wśród wybieranych kaw ziarnistych, szczególnie ceniona jest przez pracowników biur, bo to właśnie biura kupują ją najczęściej. Jakość idzie też w parze z ceną – kilogram Lavazzy kosztuje zazwyczaj ponad 60 zł, ale warto sprawdzić ofertę hurtowni kawy Allmark, która oferuje niższe ceny w porównaniu z konkurencją.

Niemieckie marzenie

Kolejną, równie popularną, marką kawy jest Jacobs. Założyciel tej firmy Johann Jacobs – pragnął by każdy mógł cieszyć się aromatem wspaniałej kawy. I marzenie to spełnia się dzisiaj, ponieważ najpopularniejsza kawa Jacobs Kronung dostępna jest już za 30 zł/kg, w związku z czym wiele osób może sobie na nią pozwolić. Mimo stosunkowo niskiej ceny, kawy Jacobs są dobrej jakości i mają wielu zwolenników nawet wśród kawowych smakoszy. W ofercie firmy znajdziemy kawy w ziarnach, mielone i rozpuszczalne, a także kapsułki do ekspresów.

Szwajcaria – ojczyzna najlepszej kawy rozpuszczalnej

Wśród topowych marek kawy nie można zapomnieć o Nescafe. Marka ta powstała w roku 1938 jako produkt firmy Nestle i od tamtego czasu cieszy się niezmienną popularnością. Kawa rozpuszczalna Nescafe była stałym elementem racji żywnościowych amerykańskich żołnierzy podczas II Wojny Światowej, została zabrana na pierwszą załogową misję na księżyc, a także uczestniczyła w wyprawach na szczyt Mount Everest. Za tak ogromnym sukcesem Nescafe stoi nie tylko wygoda kawy rozpuszczalnej, ale także dopracowana receptura pozwalająca na uzyskanie aromatu prawdziwej kawy. Od lat najpopularniejsza jest Nescafe Classis, która dostępna jest w cenie około 70 zł/kg.