Spraw, aby marketing mobilny działał w Twojej firmie
3 min readMarketing mobilny jest obecnie najgorętszym narzędziem dla marketerów, ponieważ coraz więcej osób lub potencjalnych nabywców posiada teraz telefon komórkowy.
Ponieważ ten rodzaj marketingu jest stosunkowo nowy, nie ma zbyt wielu porad. Ten artykuł zawiera kilka wskazówek i pomysłów, które pomogą Ci rozpocząć marketing mobilny.Zintegruj swoje działania w zakresie marketingu mobilnego z innymi planami marketingowymi. Łącząc marketing mobilny z marketingiem internetowym lub drukowanym, przedstawiasz spójny przekaz swoim klientom lub bazie klientów. Jednocześnie umożliwienie klientom wykonywania tych samych czynności za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak aplikacje mobilne lub strony internetowe, dodatkowo zwiększa wartość interakcji z klientami.Celem marketingu mobilnego jest zapewnienie klientom szybkiego i bezpośredniego dostępu do Twojej firmy. Im dłuższa jest twoja wiadomość, tym mniej prawdopodobne, że faktycznie je przyciągniesz. Bądź jasny i zwięzły. Powiedz im tylko to, co powinni wiedzieć, a łatwiej im się przyjmie.Śledź swoje kody QR. Istnieje kilka bezpłatnych witryn internetowych, które umożliwiają śledzenie ruchu generowanego przez kody QR. Użyj tego, aby określić, które taktyki marketingowe są dla Ciebie najlepsze i wyeliminować te, które nie są tak skuteczne w przyciąganiu nowych klientów.Przetestuj swój program przed jego uruchomieniem. Klienci nie lubią uszkodzonych linków ani martwych obrazów. Niech Twoja firma, rodzina, a nawet kilku klientów przetestuje Twoje wiadomości, zanim zaczniesz je masowo wysyłać na swój rynek. Zdobądź ich opinię, aby udoskonalić wszystko, co może się nie udać, a Twoi klienci będą Ci za to wdzięczni.Wykorzystaj marketing mobilny jako środek komunikacji, a nie sposób na zysk.
Twoja firma może być dla Ciebie bardzo ważna, ale musisz pamiętać, że klienci nie lubią być traktowani jak worki na pieniądze.
Korzystanie z kampanii mobilnej, aby faktycznie z nimi porozmawiać, zwiększy sprzedaż bardziej niż promocje.Tworząc reklamy w internecie mobilnym, musisz upewnić się, że treść jest zgodna z większością różnych przeglądarek mobilnych. Należy to wziąć pod uwagę, ponieważ nie chcesz przypadkowo ograniczać klientom możliwości przeglądania Twoich treści. Trzymaj się głównych producentów telefonów i dokładnie sprawdź, czy istnieją jakieś ograniczenia, które mogą mieć dostawcy usług.Upewnij się, że rozumiesz, jakie są Twoje cele w marketingu mobilnym. Dla większości ludzi to mobilne podejście jest na szczycie ich normalnego podejścia, więc jest to podwójna praca. Dlatego bardzo ważne jest, abyś przed rozpoczęciem pracy określił, czego chcesz od tej gałęzi marketingu. Pomoże to w bardziej efektywnym usprawnieniu kampanii.Użyj SMS-ów do marketingu mobilnego, jeśli potrzebujesz platformy o niskich kosztach, z bardzo wysokim współczynnikiem otwarć i platformą, która jest bardzo elastyczna. Jeśli wysyłasz e-maile w swojej mobilnej kampanii marketingowej, SMS-y to zdecydowanie najlepsza droga, zwłaszcza jeśli często wchodzisz w interakcję z klientami.Podobnie jak w przypadku każdej innej części planowania biznesowego, powinieneś stworzyć misję dla swojego planu marketingowego w mediach społecznościowych, aby pomóc Ci pozostać na dobrej drodze. Będziesz mniej skłonny do zbłądzenia w nieproduktywne strategie, jeśli wyraźnie przypomnisz sobie o swoich zasadach.Powyższe wskazówki powinny dać Ci kilka pomysłów, które pomogą Ci stworzyć skuteczną kampanię reklam marketingu mobilnego dla Twojej firmy. Powinieneś również być na bieżąco z najnowszymi osiągnięciami w branży marketingu mobilnego, aby wyprzedzić konkurencję.