16 kwietnia, 2024

Dsoi.pl

Biznes informacje

Program do mailingu pomoże zwiększyć sprzedaż

2 min read

Ludzie otrzymują setki maili dziennie, a wiele z nich nie jest nawet otwieranych. Jesteśmy przytłoczeni dużą ilością informacji i szanse na to, że Twój newsletter zostanie zignorowany są wysokie. Program do mailingu nie tylko zwiększy współczynnik otwarć, ale także sprawi, że Twoja strona poprawi się pod względem ruchu na stronie.

Oto kilka przykładów najlepszych linii tematycznych dla e-mail marketingu oraz sprawdzone zasady, które działają.

Linie tematyczne w zależności od emocji, jakie chcesz wywołać

Strach przed przegapieniem

Jedną z zasad, której niemal nie sposób się oprzeć jest strach przed przegapieniem. Wykorzystaj program do mailingu, wysyłając mailing i dodaj element pilności. W rzeczywistości linie tematyczne zawierające słowa, które sugerują wrażliwość czasową, zwiększają liczbę otwartych wiadomości. Np.:

  • Tracisz ostatnią szansę

  • Pilne! Masz JEDEN DZIEŃ na obejrzenie

  • O nie, dzisiaj kończy się ważność Twojego rabatu!

Ciekawość

Ludzie mają pragnienie zamknięcia tematu. Możesz wykorzystać pragnienie nowej wiedzy, pozostawiając niedokończoną linię tematu, aby ludzie zostali ciekawi zakończenia. Możesz sprawić, że sybskrybenci będą zainteresowani obietnicą czegoś ekscytującego. Np.:

  • Co jedzą w więzieniu

  • 9 dziwnych faktów na temat Święta Niepodległości

Śmieszne linki tematyczne

Jeśli sprawisz, że Twoi subskrybenci będą się śmiać, wtedy będą musieli otworzyć Twój email. Bycie humorystycznym wymaga więcej kreatywności, ale może się opłacić. Np.:

  • Boom szakalak! Zróbmy tak

  • Staraj się unikać tych 10 osób w pracy

Chciwość

Sprzedaż lub zniżka może wywołać chęć posiadania rzeczy, dać ludziom świetną ofertę, której nie mogli się oprzeć, nawet jeśli nie potrzebują produktu w tej chwili. Zniżki, oferty specjalne i sprzedaż działają dobrze w liniach tematycznych e-maili. Uważaj jednak z oferowaniem zbyt dużych zniżek – im większa obniżka, tym mniejszy efekt na wskaźniki otwarć. Np.:

  • Poznaj swoją nową sukienkę

  • 25% zniżki na Twój ulubiony krem

  • Uzyskaj dostęp premium

  • Nowe must-have do Twojej kuchni

Pamiętaj, że innowacyjność jest kluczem do trwałego sukcesu w liniach tematycznych e-maili. Subskrybenci szybko się nudzą.