4 października, 2024

Dsoi.pl

Biznes informacje

Ważne rzeczy, które musisz wiedzieć o marketingu mobilnym

3 min read

Marketing mobilny jest przydatny do reklamy na dużym obszarze.

Firmy mogą korzystać z marketingu mobilnego, podróżując do różnych lokalizacji, aby prezentować produkty i usługi klientom, którzy nigdy wcześniej ich nie widzieli lub nie używali. W tym artykule znajdziesz porady, o których warto pamiętać podczas korzystania z marketingu mobilnego.Powiąż swój marketing z dużymi wydarzeniami lub świętami. Specjalne okazje mogą sprawić, że Twój marketing naprawdę zadziała. Specjalne bony podaruj paniom tylko w Dzień Matki. Organizuj konkursy w dni wielkich wydarzeń sportowych, aby Twoja marka była obecna. Podaruj swoim klientom krótki kod, dzięki któremu każda osoba wysyłająca SMS ma szansę na wygraną.Upewnij się, że Twoja witryna i/lub reklamy są spójne w wielu formatach. Nie każdy element technologii mobilnej jest taki sam, więc będziesz musiał dostosować się do nich wszystkich. Nie ma nic gorszego niż ciężka praca nad kampanią mobilną tylko po to, by dowiedzieć się, że osoby korzystające z określonego typu mobilnego systemu operacyjnego mają problem z dostępem do niego.Twoja kampania marketingu mobilnego nigdy nie powinna zastępować istniejącej kampanii; powinna go po prostu uzupełniać. Powinieneś korzystać z marketingu mobilnego, aby utrzymać obecnych klientów i/lub zaspokoić potrzeby użytkowników mobilnych w swojej niszy rynkowej. Upewnij się tylko, że pozostałe kampanie są aktywne.Samodzielna platforma dla urządzeń mobilnych musi mieć bazę domową. Wykorzystaj swoją obecność mobilną, aby zwiększyć ruch w swojej bazie i utrzymywać kontakt z obecnymi klientami. Ważne rzeczy, które musisz wiedzieć o marketingu mobilnym

Nie polegaj wyłącznie na kampanii mobilnej; zaprojektuj i zaprojektuj swoją bazę domową dla swoich klientów.Wypróbuj bezpłatne aplikacje mobilne w internecie i skorzystaj z niektórych z nich, aby zaoferować swoim klientom mobilną kampanię marketingową.

Dzięki regularnej kampanii możesz oferować takie rzeczy, jak bezpłatne e-booki i białe księgi. Jednak w świecie mobilnym ludzie naprawdę interesują się aplikacjami. Znajdź fajne, które możesz zaoferować za darmo.Nawet jeśli zajmujesz się marketingiem w świecie mobilnym, nadal musisz dbać o to, aby stale doskonalić swoje wysiłki poza tym obszarem. Pozwolenie na wygaśnięcie innych obszarów marketingu i zbytnie skupienie się na marketingu mobilnym zaszkodzi Twojej firmie, bez względu na to, jak dobrze radzi sobie Twój marketing mobilny. Użyj swojego kalendarza i listy zadań, aby przydzielić regularne czasy dla każdego rodzaju kampanii marketingowej.Skorzystaj z platformy, która pozwala na personalizację wiadomości za pomocą tokenów. Personalizacja czegoś jest zawsze świetnym akcentem. Możesz umieścić imię i nazwisko odbiorcy w każdej wiadomości, dzięki czemu będzie trochę bardziej prawdopodobne, że zechce ją przeczytać. Pamiętaj tylko o limicie 160 znaków podczas korzystania z tokenów z formatowaniem wiadomości e-mail.Posiadanie kodu QR jest ważnym czynnikiem w marketingu mobilnym. Kody QR to nowe kody pudełkowe, które można zeskanować za pomocą urządzenia mobilnego lub smartfona. Są niezwykle skuteczne w łączeniu Twoich klientów z Twoją marką. Spróbuj połączyć kod QR z jakimś kuponem lub zniżką, aby uzyskać maksymalne wyniki.Tworzenie kodu QR do mobilnej kampanii marketingowej jest bardzo łatwe. Dostępne są bezpłatne zasoby online, w których można wygenerować kod QR, który umożliwia funkcje śledzenia, dzięki czemu możesz zobaczyć, skąd pochodzą Twoi klienci za pomocą kodu. W ten sposób wiesz, z jakich zasobów reklamowych klient otrzymał kod i decydujesz, które są skuteczne, a które nie.Jak wspomniano wcześniej, marketing mobilny może być przydatnym narzędziem do reklamy na dużym obszarze. Firmy mogą z niego korzystać, udając się do różnych lokalizacji, aby zademonstrować swoje produkty i usługi nowej grupie potencjalnych klientów. Jeśli pamiętasz rady z tego artykułu, możesz skorzystać z marketingu mobilnego.