Pomagamy Ci przyspieszyć dzięki świetnym poradom dotyczącym e-mail marketingu
3 min readWiele osób nie ma pojęcia, jak skutecznie rozwijać swój biznes online poprzez e-mail marketing.
Jeśli znasz niektóre wskazówki, z których korzysta profesjonalista, nie ma powodu, dla którego nie możesz utrzymać zainteresowania klientów swoją firmą za pomocą prostych działań e-mail marketingowych. Ten artykuł zawiera przydatne porady, które pokażą Ci, jak stworzyć skuteczną kampanię e-mail marketingową.Doskonałą wskazówką dla marketingu e-mailowego jest kontynuacja pewnych aktualizacji produktów lub usług, które oferujesz. Na przykład możesz dodać funkcję „kup teraz” do swojego e-maila. Zakończenie twojego e-maila może poinformować czytelników, aby pamiętali również o sprzedaży dodatkowej.Opracuj spójny format i harmonogram e-maili marketingowych. Dzięki temu Twoi klienci dowiedzą się, kiedy i czego mogą się spodziewać. Znajdź profesjonalny szablon pasujący do Twojej firmy i używaj go za każdym razem. Powiadom swoich klientów o najistotniejszych informacjach na początku wiadomości e-mail.Zawsze proś o pozwolenie przed wysłaniem e-maili marketingowych do potencjalnych klientów. Wysyłając niechciane wiadomości e-mail, szybko zostaniesz oznaczony jako spamer. Uzyskanie pozwolenia na wysyłanie wiadomości nie musi być trudne; zaoferuj swoim klientom coś wartościowego w zamian za możliwość wysłania im e-maila, na przykład zniżkę, kupon lub inną zachętę do rejestracji.Zanim wyślesz e-maile do swoich subskrybentów, postaraj się poinformować ich, co im wyślesz i jak często mogą oczekiwać od Ciebie wiadomości. W ten sposób wiedzą, kiedy spodziewać się wiadomości e-mail i mogą zapobiec jej automatycznemu wysyłaniu do folderu ze spamem.Podczas opracowywania wiadomości e-mail zastanów się, jak duże jest okienko podglądu w większości programów do czytania wiadomości e-mail. Jeśli Twój e-mail znacznie przekracza rozmiar tego okienka podglądu, dobrze jest go natychmiast edytować. Wiele osób czyta swoje e-maile wyłącznie w tym okienku podglądu.
Informacje, które są poza zakresem bólu, mogą nigdy nie być widziane przez czytelnika.Ważne jest, aby Twoja przyjazna linia formularza była taka, którą rozpoznają Twoi subskrybenci.
Na przykład nie pozwól, aby dyrektor generalny Twojej firmy wysyłał e-maile. Czytelnik może nie wiedzieć, od kogo pochodzi i po prostu usunąć e-mail. W wierszu tematu wpisz nazwę swojej firmy.Opublikuj wersję swojego newslettera z grafiką i animacją na swojej stronie internetowej. Następnie wyślij swojej liście e-mailowej wersję biuletynu w postaci zwykłego tekstu z łączem do wersji internetowej. Dzięki temu Twoje e-maile będą na tyle proste, że nie zostaną przekierowane do folderu ze spamem, a także zachęcą klientów do odwiedzenia Twojej witryny.Użyj właściwej czcionki dla właściwej wiadomości. Twoja czcionka powinna wskazywać na Twój styl i wiadomość e-mail, a nie przekazywać wiadomości, której nie chcesz wysyłać. Wybierz taki, który jest prosty i popularny, a nie taki, który Twoim zdaniem jest naprawdę fajny, ale nie każdy może mieć.Ułatw sobie wypisanie z subskrypcji. Spraw, aby link rezygnacji z subskrypcji był wyraźnie widoczny w wiadomości e-mail, aby ktoś przestał otrzymywać e-maile marketingowe. W ten sposób jest mniej prawdopodobne, że zostaniesz zgłoszony za wysyłanie spamu. Ponadto, jeśli ktoś zrezygnował z subskrypcji, nie popełnij błędu i nadal wysyłaj mu e-mail: prawdopodobnie spowoduje to narzekanie.Jak widać z powyższego artykułu, informowanie klientów dzięki sile e-mail marketingu jest dość proste. Jeśli zastosujesz sprawdzone metody, którymi posługują się profesjonalni marketerzy, Twoi klienci zawsze będą zadowoleni z otrzymywania od Ciebie wiadomości e-mail. Zastosuj porady z tego artykułu, gdy następnym razem będziesz planować prowadzenie kampanii e-mail marketingowej.