3 grudnia, 2024

Dsoi.pl

Biznes informacje

Skuteczne generowanie i zarządzanie leadami za pomocą e-mail marketingu

3 min read

Większość właścicieli firm, którzy są nowicjuszami w świecie e-mail marketingu, nie jest zaznajomiona z odpowiednią etykietą, której powinni używać.

Możliwe jest wykorzystanie e-mail marketingu jako skutecznego sposobu komunikacji z klientami. Przeczytaj ten artykuł, aby dowiedzieć się, jak przyciągnąć uwagę klientów.Zaoferuj kupon klientom, którzy zarejestrują się na Twojej marketingowej liście e-mailowej. Umieść formularz w swojej witrynie, w którym klienci mogą się zarejestrować, i ustawić go tak, aby automatycznie wysyłał do nowych klientów kupon po przesłaniu formularza. Zachęca to klientów do wyrażenia zgody na wysyłanie im materiałów marketingowych, dzięki czemu nie zostaniesz oskarżony o wysyłanie spamu.Upewnij się, że wysyłasz e-maile tylko do osób, które znasz. Wysyłanie e-maili do osób, które nigdy o tobie nie słyszały lub co masz do sprzedania to spam. Będą się zastanawiać, czy skądś o tobie wiedzą i czy obchodzi ich to, co próbujesz im sprzedać. Twoje e-maile nie zostaną nawet otwarte. Nie marnuj czasu na wysyłanie e-maili do osób, których nie znasz.Bądź wytrwały w swoich próbach dotarcia do klientów. Nie musisz codziennie wysyłać e-maili, ale pamiętaj, że możesz nie przyciągnąć uwagi klienta lub firmy, dopóki nie zostanie on kilkakrotnie narażony na Twoją markę lub produkty. Dotykaj bazy często, ale nie tak często, żeby wydawało się to zbyt denerwujące.Bądź wytrwały w swoich wiadomościach e-mail marketingowych. Może zająć nawet dwadzieścia e-maili do jednego potencjalnego klienta, zanim rutynowo przyciągniesz jego uwagę. Skuteczne generowanie i zarządzanie leadami za pomocą e-mail marketingu

Spróbuj opowiedzieć dobrą historię poprzez swoje wiadomości.

Zaangażuj ich kilkoma wiadomościami i pozwól im rozwinąć się w serii. Dobrym sposobem na to jest prowadzenie konkursów, które trwają kilka tygodni.Chociaż powinno to być oczywiste, wystarczająco ważne jest, aby powtarzać w kółko: Nigdy nie wysyłaj niechcianych wiadomości e-mail. Powinieneś mieć wyraźne pozwolenie od wszystkich, do których wysyłasz e-maile marketingowe. Chodzi o coś więcej niż tylko o to, by ich nie denerwować; odbiorca, który uważa, że ​​Twój e-mail jest spamem, może sprawić Ci kłopoty z usługodawcą.Nie używaj znaków dolara ani w temacie, ani w treści wiadomości e-mail, chyba że używasz tylko jednego do oznaczenia określonej kwoty waluty. Wielu odbiorców uzna to za spam, a wiele filtrów spamu automatycznie wyrzuci e-maile zawierające ciągi znaków, takie jak „$$$”.Nie uwzględniaj korzystania z biuletynów w swojej kampanii e-mail marketingowej. Zamiast tego możesz wysyłać osobom z listy opt-in odpowiednie e-maile dotyczące określonych tematów. Przyciągniesz więcej ludzi, gdy będą wiedzieć, że będą otrzymywali tylko te informacje, którymi są zainteresowani, i że nie będą musieli przesiewać całego biuletynu, aby go otrzymać.Dowiedz się, czego nie powinieneś robić, sprawdzając rzeczywiste wiadomości spamowe. Uzyskaj bezpłatny adres e-mail, umieść go w całym Internecie i zobacz, ile otrzymujesz spamu. Dowiedz się, w jaki sposób ci spamerzy niewłaściwie wykorzystują e-mail marketing i idź własną drogą. Podjęcie kroków, aby odróżnić Cię od spamerów, zwiększy wiarygodność Twojej marki.Pozyskując adresy e-mail za pośrednictwem witryny w celach marketingowych, upewnij się, że formularz rejestracji jest krótki. Ogólnie możesz ograniczyć informacje wymagane do rejestracji tylko do imienia i adresu e-mail. Nazwy są przydatne do personalizacji wiadomości e-mail. Jeśli jednak uważasz, że nawet imię i nazwisko może być za dużo, możesz ograniczyć formularz rejestracyjny tylko do adresu e-mail.Używanie dobrego protokołu e-mail z technikami marketingowymi pomoże Ci zwiększyć sprzedaż. Jeśli nie szanujesz swoich klientów, opuszczą Twoją listę e-mailową. Zapamiętaj tę radę, aby mieć pewność, że Twoja baza klientów będzie się powiększać.