Przydatne wskazówki dotyczące lepszych wyników marketingu wideo dzisiaj
3 min readKiedy myślisz o marketingu, jednym z najnowszych sposobów na pokazanie swoich rzeczy jest wideo.
Wideo pomaga ludziom Cię zobaczyć i daje im możliwość uświadomienia sobie, że za Twoją witryną stoi prawdziwa osoba. Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby wykorzystać marketing wideo do maksymalizacji zysków.Korzystaj z innych osób, takich jak prelegenci gości, w swojej witrynie i swoich filmach. Choć możesz być interesujący, Twoi widzowie naprawdę docenią nową, świeżą twarz. Upewnij się, że to, co masz w swoich filmach, odzwierciedla rodzaj wiadomości, którą chcesz wysłać swoim widzom.Wywiady tworzą świetne filmy. Poproś przyjaciela lub koleżankę o wywiad, jeśli chcesz podać szczegóły dotyczące swojej firmy i produktów, lub z kilkoma klientami, jeśli chcesz podzielić się oryginalnymi recenzjami swoich produktów. Jeśli to możliwe, znajdź eksperta w swojej dziedzinie, który chętnie udzieli wywiadu na temat Twoich produktów.Film z recenzją produktu to świetny sposób na promocję produktu. Pokaż, jak skonfigurować lub zademonstrować zastosowania swoich produktów. Omów każdą funkcję i sposób jej działania. Wymień wszystkie dostępne opcje i nie zapomnij o gwarancji. Recenzje wideo pokazują Twój rynek, dlaczego Twój produkt jest tym, który należy kupić. Zacznij od marketingu wideo i obserwuj wzrost sprzedaży.Nie polegaj tylko na filmach w swojej kampanii marketingowej. Są świetnymi narzędziami marketingowymi, jednak nie powinny zastępować innych taktyk marketingowych. Filmy nie powinny zastępować tworzenia treści, takich jak pisanie artykułów lub blogowanie. Filmy powinny być po prostu wykorzystywane do ulepszania treści w kampanii marketingowej i budowania portfolio linków.Jednymi z najskuteczniejszych sposobów na zdobycie odbiorców swoich filmów będą reklamy w mediach społecznościowych lub kody QR, które przekierują ludzi do Twoich filmów. Osoby, które zobaczą te reklamy, będą już miały środki (i prawdopodobnie czas), aby obejrzeć wideo.
Jeśli im się spodoba, mogą natychmiast udostępnić link znajomemu, dając filmowi Twojej firmy jeszcze jedną ekspozycję!Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to po prostu udostępnić swoje filmy.
Zacznij robić kilka i zobacz, co przyciąga wzrok ludzi. Musisz dowiedzieć się, o jakim temacie wiesz najwięcej i wymyślić sposób, aby był interesujący. Ludzie chcą się bawić.Jeśli chcesz tworzyć filmy, na których rozmawiasz z publicznością, pamiętaj, że Twój wygląd i dykcja są ważne. Poświęć trochę czasu na uczesanie, wybierz ładne ubrania i nałóż trochę makijażu. Upewnij się, że oświetlenie działa na Twoją korzyść i nie wahaj się wykonać kilku ujęć, jeśli Twoja dykcja nie jest idealna.Obejrzyj statystyki dostępne dla Twojego filmu, niezależnie od tego, czy są to statystyki serwera, czy w serwisie YouTube. Pomoże Ci to porównać każdy nagrany film, dzięki czemu będziesz mógł łatwo stwierdzić, które są udane, a które powinny zostać na podłodze w krojowni. To jedyny sposób, aby kontynuować budowanie kampanii w górę.Jeśli planujesz rozpocząć kampanię marketingową wideo, poświęć trochę czasu na zaprojektowanie kanału YouTube dla swojej firmy. Dzięki temu Twoje filmy będą łatwe do znalezienia, a jeśli widzowi spodoba się pierwszy film, będzie miał na wyciągnięcie ręki wiele innych. Ten zorganizowany, skupiony sposób prezentacji Twoich filmów pomoże przyciągnąć więcej widzów, a tym samym więcej klientów.Marketing wideo to coś nowego i popularnego. Marketing wideo to technika, która łączy Cię z klientami, a także przyciąga nowych klientów. W przypadku marketingu wideo możliwości są nieograniczone, więc skorzystaj ze wskazówek zawartych w tym artykule, aby dowiedzieć się, jak najlepiej wykorzystać wideo w marketingu.