26 listopada, 2022

Dsoi.pl

Biznes informacje

Jak najlepiej wykorzystać swoje kampanie e-mail marketingowe

3 min read

Wiele firm korzysta z marketingu e-mailowego, aby stworzyć i zbudować odnoszący sukcesy biznes.

Może to być skuteczny sposób na śledzenie klientów i informowanie ich o specjalnych ofertach, nowych produktach, a nawet o nowych i ekscytujących rzeczach dotyczących Twojej firmy, które mogą ich zainteresować. Ten artykuł pomoże Ci upewnić się, że Twoja kampania e-mailowa odniesie sukces.jeśli skończą Ci się pomysły na kampanię e-mail marketingową, spróbuj umożliwić swoim klientom pomoc. Rób takie rzeczy, jak zapisywanie pytań, które otrzymujesz od klientów. Następnie, gdy idziesz do wysłania następnego e-maila, masz temat. Pamiętaj, aby podać również imię i nazwisko klienta do kredytu.Zadbaj o aktualność i zróżnicowanie treści; nie wysyłaj wielokrotnie tych samych pięciu wiadomości. Jeśli chcesz utrzymać uwagę ludzi, musi być coś świeżego, w przeciwnym razie ich uwaga skieruje się gdzie indziej. Gdyby chcieli mieć reklamy całodobowe, po prostu zostaliby w domu, oglądając kanały zakupów domowych. Nawet jeśli niektórzy z nich to robią, daj im coś innego, gdy sprawdzają swoją skrzynkę odbiorczą.Rozważ użycie e-maili tekstowych zamiast intensywnych graficznie e-maili HTML w swojej kampanii. Być może myślisz, że grafika bardziej zaangażuje czytelnika, ale zwykle tak nie jest. Wiele osób nauczyło się dzisiaj usuwać wiadomości e-mail z dużą ilością obrazów, zakładając, że są one spamem. Co więcej, te obrazy często uruchamiają filtry antyspamowe, co oznacza, że ​​Twoja wiadomość nigdy nie zostanie odebrana przez niektóre osoby z Twojej listy e-mailowej!Twoje działania e-mail marketingowe przyniosą najlepsze rezultaty, gdy skoordynujesz je z resztą kampanii marketingowej. Jak najlepiej wykorzystać swoje kampanie e-mail marketingowe

Nie działaj przeciwko sobie, niepotrzebnie powielając swoje wysiłki w kilku różnych kanałach marketingowych.

Upewnij się, że korzystanie z poczty e-mail, mediów społecznościowych i tradycyjnych miejsc jest tak zaprojektowane, aby dobrze ze sobą współpracowały.Twórz treści, które będą interesujące i pouczające Twoją bazę klientów. Przekaz powinien być angażujący, a nie wypełniony suchą, nudną treścią. Odbiorcy chętniej przeczytają go do końca, jeśli nie będzie zbyt długi. Gdy zobaczą, że Twoje treści są istotne, Twoja reputacja wzrośnie.Oprócz korzystania z e-mail marketingu, włącz marketing SMS do swojej kampanii. Poproś klientów, aby zarejestrowali się w opcji SMS i wysyłali im wiadomości tekstowe, gdy są w drodze. Kiedy te dwie metody są używane razem, masz większą szansę na pozyskanie większej liczby klientów do zarejestrowania się w Twoim produkcie.Nie ograniczaj się tylko do e-mail marketingu. Gdy zidentyfikujesz swoją podstawową klientelę, która Ci ufa, sprawdź, czy możesz uzyskać numery telefonów i adresy fizyczne. Buduj swoje relacje, rozszerzając komunikację ze swoją lojalną bazą, kontaktując się z nimi za pośrednictwem tych mediów, a także poczty e-mail.Ułatw sobie wypisanie z subskrypcji. Spraw, aby link rezygnacji z subskrypcji był wyraźnie widoczny w wiadomości e-mail, aby ktoś przestał otrzymywać e-maile marketingowe. W ten sposób jest mniej prawdopodobne, że zostaniesz zgłoszony za wysyłanie spamu. Ponadto, jeśli ktoś zrezygnował z subskrypcji, nie popełnij błędu i nadal wysyłaj mu e-mail: prawdopodobnie spowoduje to skargę.Aby lepiej ukierunkować swoją kampanię e-mail marketingową, możesz pozwolić ludziom wybrać określone kategorie e-maili, które chcą otrzymywać. Zapewni to, że wysyłane przez Ciebie e-maile będą zawierały informacje, które ich interesują. Zmniejszy to również prawdopodobieństwo, że ludzie zrezygnują z subskrypcji z powodu otrzymywania zbyt wielu e-maili, którymi nie są zainteresowani.Jak już wiesz, e-mail marketing może być bardzo użytecznym sposobem interakcji z klientem. Możesz oferować specjalne oferty, nowe produkty i na bieżąco informować o wszystkich ekscytujących rzeczach dziejących się w Twojej firmie. Powyższy artykuł może pomóc Ci upewnić się, że Twoje strategie e-mail marketingowe osiągną wszystkie te cele.